New skin models for VIP and Admins

You think our server could be improved? Share your suggestions here.

User avatar
HeaD|RolleR
Server Admin
Server Admin
Posts: 171
Joined: Mon Jan 08, 2018 6:11 pm
Answers: 3
Location: Novi Sad, Serbia
x 127
x 131
Has thanked: 38 times
Been thanked: 44 times
Contact:

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by HeaD|RolleR » Sat Feb 10, 2018 7:00 pm

Well new skins would be a refreshing thing for everyone. I didnt use our server skins cuz they are boring tbh, Duke nukem skin is almost 2 years on our server and with all respect its boring, really. So adding new skins would be nice, and people might wanna boost just cause new skins. Who knows :D
0 x
There’s no time for fate there’s just us
And all that we create turns to dust
So what you gonna leave behind?
Show me what you keep locked inside
You got to free your mind.

User avatar
T[0]X[!]C
Member
Member
Posts: 349
Joined: Sat Sep 09, 2017 3:47 pm
Location: In the hood
x 22
x 82
Has thanked: 34 times
Been thanked: 20 times
Contact:
Mr.ToXiC’s avatar
Loading…

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by T[0]X[!]C » Sat Feb 10, 2018 7:48 pm

Well I'm happy with the skins. I like this one https://gamebanana.com/skins/126796

And yeah skins need to be changed
0 x
Image

User avatar
LINUX v.2
Member
Member
Posts: 180
Joined: Mon Sep 04, 2017 3:48 pm
Location: At the Computer
x 10
x 51
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by LINUX v.2 » Sat Feb 10, 2018 10:25 pm

The skins are cool but I really like-Captain Jack Sparrow,Halo 3 Master Chief, The normal Ghost and Agent Smith,

There is my skins c:
https://gamebanana.com/skins/106143
https://gamebanana.com/skins/125955

Have a nice day :8
0 x
Image

User avatar
SavageGirl
VIP
VIP
Posts: 227
Joined: Mon Dec 11, 2017 9:22 pm
Location: I am everywhere
x 446
x 132
Has thanked: 25 times
Been thanked: 37 times
Contact:
FURY’s avatar
Loading…

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by SavageGirl » Sat Feb 10, 2018 11:49 pm

It is awesome idea! These are some cool skins like Lara Croft (my favourite actress), Deadpool, Sonic and hitman! I agree that will be a great update for the server! But just one thing: Can we not use this anonymous skins pls? It can sounds weird, but i have phobia from these masked weirdos! Pls :)
Last edited by SavageGirl on Sun Feb 11, 2018 11:44 am, edited 1 time in total.
0 x
Image
Image

User avatar
T[0]X[!]C
Member
Member
Posts: 349
Joined: Sat Sep 09, 2017 3:47 pm
Location: In the hood
x 22
x 82
Has thanked: 34 times
Been thanked: 20 times
Contact:
Mr.ToXiC’s avatar
Loading…

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by T[0]X[!]C » Sun Feb 11, 2018 7:25 am

I've found a skin for M4A1 just see it - https://gamebanana.com/skins/156452
0 x
Image

User avatar
LINUX v.2
Member
Member
Posts: 180
Joined: Mon Sep 04, 2017 3:48 pm
Location: At the Computer
x 10
x 51
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by LINUX v.2 » Sun Feb 11, 2018 1:47 pm

T[0]X[!]C wrote:
Sun Feb 11, 2018 7:25 am
I've found a skin for M4A1 just see it - https://gamebanana.com/skins/156452
TOXICATOR-TOXIC TOXICATOR(TOXIC+CATOR=TOXICATOR :haha:) U like cuz there is a part of ur name :haha: :haha:
The skin is cool.

Have a nice day :8
1 x
Image

User avatar
SavageGirl
VIP
VIP
Posts: 227
Joined: Mon Dec 11, 2017 9:22 pm
Location: I am everywhere
x 446
x 132
Has thanked: 25 times
Been thanked: 37 times
Contact:
FURY’s avatar
Loading…

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by SavageGirl » Sun Feb 11, 2018 1:55 pm

Yeah I like it either! Cool skin of m4a!
0 x
Image
Image

User avatar
T[0]X[!]C
Member
Member
Posts: 349
Joined: Sat Sep 09, 2017 3:47 pm
Location: In the hood
x 22
x 82
Has thanked: 34 times
Been thanked: 20 times
Contact:
Mr.ToXiC’s avatar
Loading…

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by T[0]X[!]C » Sun Feb 11, 2018 2:12 pm

LINUX v.2 wrote:
Sun Feb 11, 2018 1:47 pm
T[0]X[!]C wrote:
Sun Feb 11, 2018 7:25 am
I've found a skin for M4A1 just see it - https://gamebanana.com/skins/156452
TOXICATOR-TOXIC TOXICATOR(TOXIC+CATOR=TOXICATOR :haha:) U like cuz there is a part of ur name :haha: :haha:
The skin is cool.

Have a nice day :8
haha nice solution :haha: I like it not because it's a part of my name I feel its good :) :8
0 x
Image

User avatar
LINUX v.2
Member
Member
Posts: 180
Joined: Mon Sep 04, 2017 3:48 pm
Location: At the Computer
x 10
x 51
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: New skin models for VIP and Admins

Post by LINUX v.2 » Sun Feb 11, 2018 4:21 pm

I hope u like this skin for m4a1:
https://gamebanana.com/skins/155912 the skin must be without the scope.
0 x
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests