Search found 238 matches

by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 7:58 pm
Forum: Cafeteria
Topic: Just warning :D
Replies: 19
Views: 86

Re: Just warning :D

You get time to annoy everybody you just deserve a tite slap on your fat red cheeks :XX
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 5:56 pm
Forum: Cafeteria
Topic: Just warning :D
Replies: 19
Views: 86

Re: Just warning :D

The Apostle wrote:
Tue Jan 23, 2018 5:55 pm
T[0]X[!]C wrote:
Tue Jan 23, 2018 5:54 pm
The Apostle wrote:
Tue Jan 23, 2018 5:48 pm

P.S. T[0]X[!]C is spammer №1. :haha: :haha:
Anything else? Please say it. :XX
I love you <3 :kek:
Thank you very much for these deeds, BTW I don't like you Saad will be way comfortable with you. :V: ;)
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 5:54 pm
Forum: Cafeteria
Topic: Just warning :D
Replies: 19
Views: 86

Re: Just warning :D

The Apostle wrote:
Tue Jan 23, 2018 5:48 pm

P.S. T[0]X[!]C is spammer №1. :haha: :haha:
Anything else? Please say it. :XX
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 5:20 pm
Forum: Cafeteria
Topic: Just warning :D
Replies: 19
Views: 86

Re: Just warning :D

Fantastic wrote:
Tue Jan 23, 2018 5:12 pm
T[0]X[!]C wrote:
Tue Jan 23, 2018 3:07 pm
Fantastic wrote:
Tue Jan 23, 2018 1:36 pm


Don't you have shit to do besides arguing toxic?
Don't you have shit to do instead of jerking like a dodo?
Are you coming up with these insults yourself? Cus u ain't very good at it..
At least I'm not a fool who keeps acting like he's very cool.
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 5:12 pm
Forum: Report
Topic: *EvEr*
Replies: 6
Views: 43

Re: *EvEr*

Mr.Roller wrote:
Tue Jan 23, 2018 5:06 pm
I mean, whenever he shoots, his crosshair moves so fast and circles around, and he can go full spray on someone and kill him. So weird to me, never seen that kind of aiming while being so precise.
Yes that happens, I don't know still what should be done. It must be a script.
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 3:07 pm
Forum: Cafeteria
Topic: Just warning :D
Replies: 19
Views: 86

Re: Just warning :D

Fantastic wrote:
Tue Jan 23, 2018 1:36 pm
T[0]X[!]C wrote:
Tue Jan 23, 2018 7:35 am
SavageGirl wrote:
Tue Jan 23, 2018 7:23 am

Well Toxic i still have a phone, so i am gonna be active :D and ty :)
Well, I think you should check your words again they say you will be active on server not forum
Don't you have shit to do besides arguing toxic?
Don't you have shit to do instead of jerking like a dodo?
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 1:01 pm
Forum: Report
Topic: *EvEr*
Replies: 6
Views: 43

Re: *EvEr*

I just played with him, it doesn't seem so. But at some point of times I felt he is we need to research him.
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 9:43 am
Forum: Introduction
Topic: Hello guys
Replies: 3
Views: 58

Re: Hello guys

We'll kiss you, I mean when you come back Saad will. Bye.
by T[0]X[!]C
Tue Jan 23, 2018 7:35 am
Forum: Cafeteria
Topic: Just warning :D
Replies: 19
Views: 86

Re: Just warning :D

Uhm only to say that I will not be able to play maybe 1-2 weeks! Reason: I have detention! I will continue being active at server, just my computer is taken and ... yeah. :) :| :D :( :X :D: Lol how would you be active if your computer is taken? Any ways good luck in life. I will wait till you compl...
by T[0]X[!]C
Mon Jan 22, 2018 8:53 pm
Forum: VIP Application
Topic: tyson
Replies: 7
Views: 97

Re: tyson

Look at his steam profile avatar it's the same one which no apologies uses. I'm having a deep feeling that this guy is No Apologies.